Klacht: Boeken met Iddink sticker bij kiala ingeleverd. Jaar later foetsie!

op 17 juli 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Op 15 augustus 2016 kreeg mijn vrouw een mail met daar in de mogelijkheid om de verkeerd bestelde boeken te retourneren bij een Kialapunt. Zo gezegd zo gedaan. Mijn vrouw maakte het doosje klaar met drie aardrijkskunde boeken water(08.92.44)/bevolking en ruimte/(08.92.45 & weer en klimaat(08.92.46 allen beginnend met de titel De Geo 3e ed. 3-4 vmbo kgt (ce). Een retour iets werd er op geplakt met streepjescode en een belachelijke lange nummer er onder namelijk 90000000000200901316005418. In de mail van 15-8-2016 werd vermeld dat dit het Kiala e-label was.
Nu begint de ellende!
Na een rekening van iddink gekregen te hebben op 11-07-2017 met boeken € 40,29 en administratiekosten € 4,95 dus in totaal € 45,24. In de brief werd ons dringend geadviseerd om het voor 25 juli over te maken want anders werden er weer kosten over kosten berekend. Vaag en raar!
En toen…..
Kiala gebruikt zijn eigen stickers en upc ook de een begint met 1Z of 00 of kk. Kiala punt in Maarssen bleek niet meer te bestaan maar ze waren gelukkig verhuisd naar Breukelen.
Daar kon de lieve dame (zelfde als bij inleveren van de boeken) ons vertellen dat ze een pre-label op het pakketje doet en aan mijn vrouw het onderste strookje mee had gegeven als track en trace.
Met eerder genoemde code deden zij niet ondanks dat Iddink beweerde dat het een Kiala e-label was.
Na wat reizen en telefoontjes die we er aan gespendeerd hebben weten we het even niet meer.
Iemand nog ideeën, buiten mensen te adviseren nooit hun boeken te routeneren?

We hebben het netjes ingeleverd dus waarom moeten wij dan betalen.
Een code

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zorgman