Klacht: boeken bestellen bij Iddink: een ramp

op 14 juli 2012 over Iddink in de categorie Boeken

Naast mijn oudste zoon gaat nu ook de tweede zoon naar de middelbare school. Dezelfde school als de oudste.
De enige manier om schoolboeken te bestellen is via de website van Iddink.
Mijn tweede zoon heeft nog geen klantnummer, dus ik probeer een persoonlijk account aan te maken om zijn boeken te bestellen. Na het formulier te hebben ingetoetst, krijg ik de mededeling: ‘dit account kennen we al, vul uw bekende emailadres is en wij sturen u uw wachtwoord’. Dat doe ik vervolgens. Waarna het bericht verschijnt: u moet eerst een persoonlijk account aanmaken. Na een stuk of 6 keer het formulier telkens opnieuw te hebben ingevuld, heb ik telefonisch contact opgenomen met Iddink.
Ik moest toch het bekende emailadres invullen, dan zou het goed moeten gaan. Niet, dus. Vervolgens is het onmogelijk om via een mail een vraag te stellen aan klantenservice, want dan moet je eerst een klantnummer invullen en dat heb ik dus niet voor mijn tweede zoon. Werkelijk Kafkajaans. Ten einde raad heb ik maar een huisnummer van de buren in het formulier opgegeven, daarmee kon ik eindelijk een persoonlijk account voor mijn tweede zoon aanmaken en de bestelling doen. Dat werd namelijk niet als een al bekend account herkend. (NB: het was ook niet mogelijk om voor de tweede keer een bestelling te doen via het persoonlijk account van mijn eerste zoon). Absurd en totaal geen service. Wat een waardeloos bedrijf.

1. uitleg waarom dit zo slecht geregeld is;
2. excuses; ik ben hier bijzonder veel tijd kwijt geweest nog los van de ergernis;
3. zorgen dat de boeken op het juiste adres terecht komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole Edelenbos