Klacht: Boeken

op 03 oktober 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Na twee keer een ticket te hebben geboekt bij dreizen en tweemaal er geld van me rekening is afgeschreven ( waarvan een keer is terug gestort). Heb ik nog geen ticket, na vele telefoontjes over en weer , krijg ik te horendat ik maar ergens anders moet gaan boeken.

Als me ticket binnenkomt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Shameless

1 maand geleden - Thanks Robin

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 04 oktober 2017 om 10:48 geantwoord

Beste Michael,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb contact opgenomen met de vakantiewinkel in Amsterdam on na te gaan wat er gebeurd is.

Wij zelf verkopen geen reizen, maar brengen deze bij een touroperator of dit geval een bedrijf onder. Voor vliegtickets is dat Airtrade en zij hebben een boekingssysteem wat linkt naar alle luchtvaartmaatschappijen. Op het moment hebben zij een probleem met de koppeling naar FlyBe. Dit is uitvoerig nagegaan, maar ook al zijn de tickets zichtbaar in het boekingssysteem, ze worden niet gelinkt aan FlyBe. Airtrade is er mee bezig om dit op te lossen, maar zij kunnen geen indicatie aangegeven wanneer dit opgelost is.

Daarom kunnen wij dit vliegticket helaas niet voor u verwerken en is er aangeraden om deze direct bij FlyBe zelf te boeken. Verder is de betaling op 2 oktober naar u overgemaakt, dus binnen 5 werkdagen moet deze binnen zijn op uw rekening. Sowieso, excuses voor het ongemak dat de technische storing veroorzaakt.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Charlotte
D-reizen – Webcare

Heeft op 04 oktober 2017 om 12:10 geantwoord

Dreizen, over een week zou ik moeten vertrekken. Jullie hebben absoluut geen geld overgemaakt, jullie hebben de zelfde bank dus moet het gelijk op de rekening staan. Ik boek bij jullie dus jullie moeten met oplossing komen en dut is absoluut geen oplossing. Enorme slecht service . Bij flybemoet je een cc hebben die ik niet heb.

Bericht van D-Reizen

1 maand geleden - Beste Michael, Een betaling tussen twee persoonlijke accounts van Rabobank is anders dan een transactie van bedrijf naar persoon. Daar staat niet dezelfde transactie tijd voor vanuit Rabobank. Zoals aangegeven is de transactie verwerkt en zal deze spoedig op uw rekening staan. Verder kunnen wij geen product verkopen, welke niet in te boeken is. Daar is helaas geen oplossing voor en daarom is uw geld ook teruggestort. Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Charlotte D-reizen – Webcare

Reactie van de melder van de klacht Shameless

1 maand geleden - Ik heb inmiddels de bank gesproken , en wat u zegt klopt niet. Van bedrijf naar persoon staat ook gelijk op de bank. Een betaling is binnen die vorige week vrijdag is geboekt, maar de tweede die maandag is geboekt, is nog niet binnen. Ook wil ik dreizen die hartelijk bedanken voor het verpesten van een van me laatste vakanties die ik nog kan meemaken.

Alle klachten die gemeld zijn door Shameless