Klacht: Boek zou zijn beschadigd en boete voor ‘te laat’ inleveren

op 10 augustus 2016 over Iddink in de categorie Boeken

We gingen vroeg op vakantie en hebben de schoolboeken ruim voor de inleverdatum opgestuurd naar Iddink. Bij thuiskomst lag er een brief dat we de boeken te laat hebben ingeleverd, daarvoor kregen we een boete. En dat er drie boeken zo slecht waren dat ze niet meer konden worden gebruikt. Bij twee boeken waren ze er mee bekend dat ze al slecht waren. Een derde boek was dit niet en hiervoor moeten wij de nieuwwaarde betalen.
Zowel ik als mijn zoon hebben de boeken gecontroleerd en het betreffende boek was juist in zeer goede staat! Dus onterecht dat wordt gezegd dat het in slechte staat zou zijn. Ik heb gebeld en meerdere keren gemaild, ook om een foto gevraagd (die ze niet kunnen geven) en ze blijven bij hun standpunt dat wij moeten betalen.
Ook blijft de boete bestaan omdat we ‘te laat’ hebben ingeleverd, terwijl ik een Kiala bewijs heb geĆ¼pload waarin te vinden is, dat we het voor de inleverdatum hebben opgestuurd.
Het is heel moeilijk om via de email contact op te nemen, dit is helemaal weggestopt op hun website. Ook gaan ze niet inhoudelijk in op de klacht. Zij hebben het geconstateerd, zonder enig bewijs, en het blijft zo bestaan.
Ik vind het onredelijk om te betalen voor iets wat we niet hebben gedaan.
Zal dit jaar alle boeken gaan fotograferen bij binnenkomst en ook fotograferen bij vertrek. Dat is blijkbaar nodig. šŸ™

- Geen boete voor zogenaamd te laat inleveren
- Geen boete voor een zogenaamd beschadigd boek (zonder bewijs)

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BeeHappy