Klacht: Boek niet geleverd

op 26 augustus 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Bij levering van het pakket ontbrak er een boek, alles vanzelfsprekend zelf heel grondig nagekeken en nageteld. Geen e-mailadres op de ‘pakbon’, melding moet via de website (waardoor je zelf geen kopie van je bericht hebt), dus zelfde dag een vriendelijk bericht gestuurd. Daags nadien een standaard antwoord via e-mail : we scannen alles voor verzending … dus niet mogelijk dat er een boek ontbreekt. De e-mail kwam via een no-reply adres, dus dan maar telefonisch contact gezocht, alsnog een nieuw bericht op hun website met verwijzing naar het telefonisch contact. Ondertussen een nieuwe e-mail ontvangen : We hebben per vergissing het boek niet in je pakket gestoken. Het zal worden nagestuurd, naar je thuis of naar school, tenminste indien voorradig. Ik ben benieuwd, ik heb mijn bestelling eind juni geplaatst zodat mijn kinderen hun schoolboeken zeker op tijd zouden ontvangen en dan krijg je dit. Het is het eerste jaar dat hun school via Iddink werkt en ik zal dit zeker met het bestuur van de school aankaarten, hopelijk vinden ze een beter alternatief tegen volgend jaar.

Boeken tijdig leveren, ook de vergeten boeken, indien dit niet kan, mogen ze een compensatie voorstellen.
Pakketten voor verzending beter nakijken.
Er niet van uitgaan dat de klant in fout is.
Mogelijkheid bieden om per e-mail contact op te nemen of op zijn minst automatisch een kopie van de op de website geregistreerde klacht naar de klant te sturen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bezorgde-ouder