Klacht: Boek GEEN vakantie bij Center Parcs Villages Nature Paris

op 20 september 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Langs deze weg wil ik iedereen waarschuwen: BOEK GEEN VAKANTIE BIJ CENTER PARCS VILLAGES NATURE PARIS!

Ik zal jullie uitleggen waarom niet:

Wij hebben in juni een midweek geboekt bij Villages Nature Paris voor de laatste week van augustus. We zijn al in meerdere parken van Center Parcs geweest en dat is altijd goed bevallen. Villages Nature Paris is een nieuwe park. Op het moment van boeken, moest het nog geopend worden, namelijk half augustus. Omdat je vaak op tv ziet dat mensen een vakantie hebben geboekt en bij aankomst blijkt dat de accommodatie nog niet (geheel) klaar is, heb ik contact opgenomen met Villages Nature Paris om te vragen hoe de bouw er op dat moment voor stond. (Toen waren ze overigens nog wel telefonisch bereikbaar!)
De vriendelijke mevrouw aan de andere kant van de lijn vertelde dat de bouw op schema lag, en dat ik me geen zorgen moest maken. Ze zei ook nog dat wanneer toch blijkt dat het park te laat open gaat, Center Parcs dit absoluut netjes en professioneel zal oplossen. Op dat moment heb ik dus onze vakantie met een gerust hart geboekt.

Maar nu… 3 weken voor de vakantie kwam ik er per toeval achter dat de bouw vertraging had opgelopen en het park daardoor niet open zou zijn tijdens onze vakantie. Center Parcs had ons hier niet zelf van op de hoogte gebracht!

Ik zal dit al veel te lange verhaal proberen kort te houden: we zouden ons geld terug krijgen + 95,00 ter compensatie.
Ik heb hier tientallen keren over moeten bellen, werd van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk hebben we na 1,5 maand(!) het bedrag wat we hadden betaald (meer dan 1000 euro voor 2 personen) voor onze boeking terug gekregen, maar de 95,00 euro ter compensatie niet. Nee, Center Parcs Nederland vond het al erg genoeg dat zij voor de boekingskosten hebben moeten opdraaien, omdat Villages Nature Paris niet thuis gaf, dus Villages Nature Paris zorgt maar voor die 95,00 euro. En dat zouden ze ook doen… zouden… tsjah… Inmiddels is het half september geweest en de 95,00 euro hebben we nog altijd niet gehad.

Het gaat ons niet alleen om het geld, het is een principe kwestie. Het team van Villages Nature Paris bestaat uit oplichters die op geen enkele wijze te bereiken zijn. Telefonisch niet, via Facebook reageren ze niet…
Het aller ergste is nog dat ik op hun Facebook pagina nog steeds dagelijks klachten lees van mensen waarvan hun vakantie is geannuleerd door Villages Nature Paris, maar dat mensen nog wel steeds kunnen boeken!!

Villages Nature Paris kan dan wel een mooi park worden, maar het is betaald door mensen die dachten daar hun vakantie te kunnen vieren, wat uiteindelijk dus niet doorgaat. En het geld, daar kunnen ze naar fluiten!

Ik vind het werkelijk schandalig, onbeschoft en asociaal hoe er met mensen wordt omgegaan door Villages Nature Paris!
Veel mensen moeten hard werken om op vakantie te kunnen, en daar in CP Parijs spelen ze monopoly met geld dat niet van hen is!

Dus wees wijs: BOEK GEEN VAKANTIE NAAR CENTER PARCS VILLAGES NATURE PARIS!!!

1. Center Parcs Villages Nature Paris dient de mogelijkheid tot het boeken van een vakantie te stoppen, totdat het inderdaad mogelijk is om te verblijven op het park.

2. Center Parcs Villages Nature Paris moet bereikbaar zijn en klachten netjes afhandelen.

3. Center Parcs Villages Nature Paris moet hun afspraken nakomen en in ons geval per direct de beloofde 95,00 euro op mijn rekening storten.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 22 september 2017 om 10:05 geantwoord

Heeft op 22 september 2017 om 10:10 geantwoord

Ze roepen al vanaf dag 1 dat ze hun collega's in Frankrijk hebben gevraagd er spoed achter te zetten. Maar kennelijk begrijpen ze in Frankrijk het woordje 'spoed' niet. Ergens logisch, ze spreken namelijk alleen maar Frans daar!
Maar het zal mij benieuwen, ik heb er weinig vertrouwen in!

Alle klachten die gemeld zijn door MvanKoeverden