De krant wordt bij ons steeds rond de klok van 8.00 uur bezorgd. Dit vinden wij veel te laat. Daarnaast zit de krant vaak half in de brievenbus is dus vaak voor een gedeelte nat. Lees meer
Op 6 jan. j.l. heb ik telefonisch mijn abonnement, aflopende op 8 mei a.s. opgezegd. Uw medewerkster bood mij toen aan het abonnement te met drie jaar tegen de reguliere abonnementsprijs van 39,50 euro per maand minus 30 %.... Lees meer
hbelaas vandaag nog geen krant de stem ontvangen Lees meer
Vanaf november gebeurd het regelmatig dat we de krant niet ontvangen.
Wij hebben een abonnement in de week de krant digitaal en zaterdag op papier.
We kijken op zaterdag uit naar de krant in de brievenbus maar toch ongeveer 1 keer... Lees meer
Vandaag zaterdag 23.1.2021 is er geen krant bezorgd op mijn adres.
Na de klacht telefonisch te hebben gemeld, kreeg ik via de email een tegoedbon toegestuurd, die ik kon inleveren bij een afhaalpunt (in dit geval Jumbo). Omdat wij geen printer... Lees meer
Wij hebben afgelopen week geen bn de stem gehad.. Sinds wij in de Hertogstraat 44 4881CC ZUNDERT wonen al vaak de stem niet gehad . En als dat nog vaker gebeurt dan gaan wij ons abonnement ... Lees meer
Mijn moeder is 92 jaar , al jaren lid en de laatste tijd veel ellende met de krant,en in deze tijd heeft ze er veel aan om de krant te lezen , digitaal lukt op 92 jarige leeftijd niet, hoop... Lees meer
voor de kerst heb ik mijn zus en schoonbroer vis de kado-actie de stem kado gedaan. Ze hebben tnt niets ontvangen!!
mijn zus 1 krant na veel bellen en melden dat ze nog steeds geen krant gehad heeft, waardeloos!
Wel werd ze... Lees meer
LS
Ik heb nu in een week tijd al drie keer geen krant ontvangen. En dit terwijl normaliter de krant ruim vóór 07:00 u bezorgd wordt.
Vanzelfsprekend heb ik eea doorgegeven via de computer, maar heb niet de indruk dat er veel... Lees meer
Vooral zaterdag van geen krant Lees meer