Klacht: Opwaarderen

Pennegien op 25 februari 2013 over Blyk in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

opwaarderen via de website is onmogelijk, via een andere site via vodafone 10 euro overgemaakt. Maar via het keuze menu werkt opwaarderen niet. Als de keuze: ‘opwaarderen via nederlandse opwaardeerbon’ wordt gekozen geeft menu een foutmelding en beeindigd het gesprek automatisch. Op deze manier kan de overgemaakt 10,- euro niet worden opgewaardeerd naar het toestel.

Gewenste Oplossing:

Dat blyk zorgt dat opwaarderen via de website weer werkt, en dat mijn overgemaakte 10 euro alsnog opgewaardeerd wordt naar mijn telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blyk

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blyk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door