Klacht: blue air

op 29 mei 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

We boeken regelmatig bij tui . Ze vliegen met moderne vliegtuigen en er zijn nooit problemen met de punctualiteit geweest.
We kiezen er niet voor om met Roemeense prijsvechter te vliegen met zeer oude vliegtuigen. We hadden dit graag van te voren geweten! Nu was er ruim twee uur vertraging op de heenreis door een defect toestel en zeer slechte communicatie daarover op Schiphol waardoor we ook nog eens midden in de nacht aankwamen op Kreta in de nacht van 4/5 mei. Terug in de nacht van 18/19 mei zaten we in een heel oud toestel van Blue air. Ook van andere gasten hoorden we klachten over een ander defect toestel, sommigen hadden zelfs een reisdag minder daardoor.
Als Tui blijft vliegen met deze maatschappij en ons de keuze niet van te voren geeft boeken we er niet meer. dan boek ik er dus niet meer.

Als Tui stopt met deze Roemeense maatschappij of de klant de keuze geeft en dit ook duidelijk aangeeft van te voren. Ze gooien hun eigen goede naam te grabbel,

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hzuurman