Klacht: Blue Air ipv TUI

op 15 juni 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Reis geboekt naar Kreta bij TUI. Bij boeking stond NIET vermeld dat de vlucht uitgevoerd zou worden door Blue Air. Dit is ook door de website Suntip bevestigd. Bij ontvangst reisbescheiden 3 weken voor vertrek bleek pas dat de vlucht zou worden uitgevoerd door Blue Air. Zelfde stoel geboekt op heen- en terugreis. Beenruimte was heen vrij krap, maar op de terugreis niet te doen. Volgens de crew hadden meer mensen dan anders Comfort geboekt. Laatste rij tegen het schot was ondoenlijk (1.70m lengte). Crew oplossing: ga maar staan. Allereerst vind ik het niet goed dat je betaald voor TUI en Blue Air krijgt. Verder vind ik het onbegrijpelijk dat beenruimte op dezelfde seat in zelfde type vliegtuig verschilt en afhankelijk is van wel/niet Comfort boeken andere reizigers. Dus comfort achterste rijen hangt af van boekingsgedrag rijen voor je? Dat er dan onvoldoende ruimte is om te zitten en het advies ga maar staan wordt gegeven is belachelijk. Daar betaal je niet voor. Crew was ook onprofessioneel en leuning stoel was afgebroken. Slechte kwaliteit service.

TUI dient duidelijke en kloppende informatie te geven bij boeking. Geld terug terugvlucht

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mole