Klacht: Blue air

op 31 mei 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

We boeken al jaren bij Tui .Dit omdat ik graag met een Nederlandse luchtvaartmaatschappij vlieg en daardoor ook bereid ben om wat meer te betalen. Wat schets onze verbazing toen wij op 19 mei vanaf Schiphol vertrokken?? Er stond een vliegtuig van Blue Air aan de slurf. Normaal gesproken word je van tevoren op de hoogte gebracht als ze een ander vliegtuig inzetten maar dit keer dus niet. Toen ik op de ticket keek, zag ik inderdaad dat we met Blue Air zouden vliegen. Mijn man was al meteen in alle staten en wilde het liefst naar huis toen we gingen googlen en erachter kwamen dat Blue Air een Roemeense prijsvechter is. Binnengekomen in het vliegtuig blijkt dat het een heel oud en vies vliegtuig is. Ik hoorde iedereen om ons heen daarover klagen. Mijn buurman vroeg op een gegeven moment aan de stewardessen wat zij er nou van vonden dat ook zij nu met dit aftandse vliegtuig moesten vliegen. Ze waren eerlijk en zeiden dat zij dat ook vreselijk vonden. Dit vliegtuig zou weer terug gaan naar Roemenië en dan zou er een ander vliegtuig komen. Ook op de terugreis hadden we een toestel van Blue Air en die was inderdaad een beetje beter maar feit blijft dat als ik speciaal bij Tui boek, dat ik dan ook verwacht om met een toestel van Tui te vliegen en niet met een prijsvechter. Dan kan ik net zo goed een reis boeken bij een andere touroperator die ook nog eens goedkoper is. Als Tui blijft vliegen met deze maatschappij en wij niet van tevoren daarover worden ingelicht, dan zou het zomaar de laatste keer kunnen zijn dat wij bij Tui hebben geboekt….

Als ze gewoon met eigen vliegtuigen gaan vliegen of in ieder geval niet meer met prijsvechters. Daar betaal ik niet voor.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cindyrijnders