Klacht: blouse met borduursels.

op 21 april 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Hallo,

Ik heb een blouse besteld. Eergisteren droeg ik mijn blouse voor het eerst. Gisteren werd mijn blouse gewassen, ik gooide mijn blouse in de wasmachine, het was op 30 graden gewassen (wat er op de etiket stond) de blouse is verkreukeld en erg gekrompen, vooral de mouwen zijn erg gekrompen. Hier schrik ik erg veel van, want het was mijn lievelingstrui!!!
Als ik langs de h&m ga, dan kunnen ze mij meestal niet verder helpen, hier word ik pissig om !!!

Helaas zijn alle maten uitverkocht op de site en in de winkels kan ik ze niet meer vinden ook helpen de medewerkers van h&m mij niet!!!
Ik wil mijn blouse weer terug !!!

Zelfde blouse in maat 32/34 of geld terug krijgen. Het kost €40,00. Artnr 34 1705

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 29 april 2016 om 15:13 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de klant om onze excuses aan te bieden. We hebben de klant via een andere weg kunnen benaderen en haar een tegemoetkoming aangeboden. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot fabrieksfouten, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door sssaaattt