Klacht: Blokkering account

op 07 februari 2018 over Facebook in de categorie Social Media

Ik werd een tijd geleden niet binnen gelaten in mijn account. Facebook wilde dat ik mijn naam en alles opnieuw bevestigde, dat deed ik toen, en ik kwam er weer in. Nou een paar dagen geleden kreeg ik de melding weer maar ik kon mijn account niet in zonder een foto naar facebook te sturen van mijn ID of iets in gelijke strekking om mijn naam te bevestigen. Waarschijnlijk heeft iemand mij gerapporteerd of denkt facebook dat ik een valse naam gebruik. Ik heb een foto van mijn diploma gestuurd en alles behalve mijn naam en geboortedatum geblurrd. Ik kreeg toen een bericht dat facebook de foto zou checken en dan contact met mij op zou nemen. Ik heb nu de laatste dagen dus geen facebook kunnen gebruiken en kom mijn account nogsteeds niet in. Ik weet niet wat de reden is, heb verder ook totaal geen informatie gekregen maar ik vind het belachelijk dat ik nu de dupe ben van een fout die waarschijnlijk bij facebook ligt.

Ik wil mijn facebook weer kunnen gebruiken en een verklaring waarom dit allemaal zo moest want ik snap nogsteeds niet wat er precies aan de hand was met mijn account.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

Reactie van de melder van de klacht HarmkeCompagnie

5 maanden geleden - Ik heb nu een mail gekregen dat facebook mijn klacht niet wil behandelen...

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HarmkeCompagnie