Klacht: Blokkering

Sasjaatje op 03 december 2021 over Facebook in de categorie Social Media

Ik ben geblokkeerd op facebook, heb feedback gevraagd waarom ik geblokkeerd ben en krijg daar geen antwoord op. Facebook verwijderd over 23 dagen mijn account. Als ik nu weet waarom, heb helemaal niks ongepast geplaatst. Dit is gewoon heel raar en zeker het feit dat facebook nergens op reageert.

Ik zou tevreden zijn als ik mijn fb account weer kan gebruiken. Ben nu alles kwijt. Als ik nu iets raar gedaan zou hebben dan snap ik het maar ik heb niks raars gedaan. Dit is puur onterecht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

Reactie van de melder van de klacht Sasjaatje

1 maand geleden - Natuurlijk nog steeds geen reactie van facebook!!

Reactie van de melder van de klacht Sasjaatje

1 maand geleden - Gisteravond een bericht van facebook gekregen wat ik moet doen, teruggemaild dat ik helemaal niks met mijn account kan doen, dus ook niet wat hun zeggen. Ben heel benieuwd of ik nog een reactie terug ga krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Sasjaatje

1 maand geleden - Helaas was ijdele hoop dat facebook nogmaals zou reageren!!

Reactie van de melder van de klacht Sasjaatje

1 maand geleden - Natuurlijk nog steeds geen reactie mogen ontvangen van facebook

Reactie van de melder van de klacht Sasjaatje

1 maand geleden - Lekker dan nog steeds geen bericht en kan nog steeds niet in mijn account. Nog 18 dagen dan wordt mijn account volledig verwijderd en waarvoor..... werkelijk geen idee. Wel een mail sturen dat er allemaal berichten zijn en ik kan ze niet lezen en beantwoorden. Hoe slecht is facebook.

Reactie van de melder van de klacht Sasjaatje

1 maand geleden - Natuurlijk nog steeds geen reactie van facebook mogen ontvangen. Nog 15 dagen dan wordt mijn account ONTERECHT verwijderd!!

Reactie van de melder van de klacht Sasjaatje

1 maand geleden - Nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Facebook goodbye, ik ben er klaar mee. Nog 14 dagen dan wordt mijn account verwijderd. Wat een immens machtsmisbruik heeft facebook zeg, bah bah bah. Ik weet 1 ding heel erg zeker nooit maar dan ook nooit meer facebook. Ben alle foto's en zo kwijt. Erg bedankt. Ik wil niet eens meer op facebook, wil niks met corrupte mensen te maken hebben. Dit is dan ook het laatste bericht. Hoop dat er heel veel mensen van facebook afgaan er zijn gelukkig nog andere kanalen die wel op een normale manier met mensen omgaan. Zal het ook tegen iedereen vertellen hoe corrupt facebook is. Tot nooit weer.

Alle klachten die gemeld zijn door Sasjaatje