Klacht: Blokkade betaal rekening

op 14 juni 2018 over ING in de categorie Banken

Ing bank heeft onderzoek voor mijn betaald rekening nummer. Vragelijst 1 heb ik beandwoord. Naar na hebben ze hebben ze weer een vragenlijs gestuur met gekke vragen. Bv wat ik gedaan heb met mijn prive geld. Dat is gewoon onzin. Daar na hebben ze 2 weken uitsel gegeven voor aanvullend informatie! Laatste dag van uitstel. Heb hum mailje gestuurd. Zij hebben mijn mail niet gereageerd.zelde dag komt een brief van dat prive betaalrekening gaan blokkeren. Dus brief was aangetekend gestuur naar mij. Ze hebben uitsel datum niet kunnen wachten.en medewerkers zijn niet vriendelijk !als ze niet kunnen beantwoorden . Wensen ze gelijk fijne dag. Nu ben ik andere bank rekening nr geopend ze zijn zo verindelijk.

Nooit teveren.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 15 juni 2018 om 09:36 geantwoord

Beste heermevrouw Burhan,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Er zijn nogal wat onduidelijkheden zo te lezen in je bericht.

Wanneer er onduidelijkheden zijn over de vragenlijst, dan kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Ze zijn op verschillende manieren te bereiken. Dit kan telefonisch via 020 22 888 88 (ma-vrij 8:00-21:00, za 9:00-17.00), via de chat, of Social Media (ma-vrij 8:00-23:00, za-zo 9:00-17.00).

Zij zoeken graag voor je uit wat er aan de hand is en hoe je de vragenlijst kunt invullen.

Janneke
ING|Webcare

Reactie van de melder van de klacht Roos 11

2 maanden geleden - Ik zie dat status van die klacht opgelost is. Daar ben ik niet mee eens. De klacht is niet opgelost.

Heeft op 15 juni 2018 om 13:01 geantwoord

Beste ING, ik had eerder al contact opgenomen met julie klantenservice en dossier behandelaar, en ze zeggen dat ik gewoon klacht mag indienen.. verder konden ze mij niet helpen en deden streng
Tegen over mij wat ik totaal niet accepteer.

Alle klachten die gemeld zijn door Roos 11