Klacht: Bloemen voor moederdag niet geleverd

op 14 mei 2020 over Euroflorist in de categorie Bloemen

Ik heb 22 april ll een boeketje bloemen voor moederdag besteld ter waarde van 43,99 EUR.
Deze bloemen zijn tot op heden niet geleverd bij mij moeder.
Heb reeds 3 mails gestuurd. Hun eerste antwoord was dat ze contact hadden opgenomen met de bloemist die hen bevestigde dat de bloemen geleverd waren wat dus niet het geval was, hun tweede antwood was dat de bloemist vertraging had en die dag nog zou leveren. Boeketje is nog steeds niet op bestemming. Nog 2x mail gestuurd, zonder antwoord, bellen gaat niet, men neemt niet op.

Ik zou pas tevreden zijn wanneer mijn geld teruggestort wordt.
Ik betreur het dat men niet levert. Nu begrijp ik wel tijdens deze coronatijden dat sommige leveringen later gebeuren, maar hier is wel iets meer aan de hand.

Dus, de levering hoeft niet meer voor mij, het is te laat, ik kan mijn mama niet meer blij maken met vijgen na Pasen, ik wil gewoon mijn geld teruggestort zien

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Euroflorist

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Euroflorist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MS1160