Klacht: Bloemen een dag te laat bezorgd.

op 08 augustus 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de 50 jarige huwelijk van onze vrienden hebben we een boeket bij Greetz besteld. Deze zou de dag van hun jubileum afgelerd moeten worden. Volgens Greetz tussen 14:00 en 20:00 uur. Niets dus. Een dag later kreeg ik een telefoontje van ons vrienden of we een bloemetje hadden gestuurd. Het kasrtje die er aan moeten zitten , zat er niet aan en de bloemen hadden bruine bladjes. Wat een verassing had moeyen zijn, is een grote flop geworden. Nooit meet Greetz.

Gewenste Oplossing:

Greetz heeft belooft om alsnog het bloemetje bij de mensen af te leveren. Dit is tot nu niet aangekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 09 augustus 2017 om 15:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Olga,
Bedankt voor je melding.
Wat ontzettend vervelend om te horen dat ook de tweede bestelling niet is bezorgd.
Volgens de track & trace was er op moment van leveren niemand aanwezig, kan dit kloppen?
We gaan er uiteraard voor zorgen dat het bedrag zoals je vraagt in de e-mail naar je wordt terug gestort.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Greetz, Eline

Alle klachten die gemeld zijn door Ellinopoulo