Klacht: Bloemen bezorgt half1 snachts

op 12 augustus 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bloemen werden om half1 snacht bezorgt. Koerier deed erg onbeschoft, doos was stuk en nat. Tijdstip mag al wel duidelijk zijn dat dit niet normaal is.
Klantenservice gebelt, kreeg de mededeling; het is al gebeurt mevrouw, kan er niks aan doen.

Gewenste Oplossing:

Een net excusses dat dit nooit mag gebeuren. Niet de mededeling dat het al gebeurt is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 17 augustus 2018 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marije,
Wat fijn dat je ons hierover informeert.
Het is zeker niet de bedoeling dat dit gebeurd, zowel de tijd van levering als de kwaliteit van de verpakking. Ook de manier van reageren ligt niet in lijn zoals wij bij Greetz een klacht behandelen. Mijn excuses hiervoor. Ik wil het graag correct afhandelen. Is het mogelijk om ons je ordernummer te sturen?
Alvast bedankt.
Greetz Eline

Alle klachten die gemeld zijn door Smarije