Klacht: blikschade op de parking

op 06 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

toen ik op 22/08/16 naar de parking ging van de invalide plaatsen mijn kaart van de invalide lag achter mijn voorruit plus ook het kaartje van heiderbos constateerde ik dat er een auto maar 10 cm van mij geparkeerd stond en naast hem stond e andere wagen ook maar een goede 10 cm vanaf .Ik keek eens naar de wagen en zag dat ik een volledige schroef had in mijn auto over de volledige lengte en ook een pluts.De auto had geen bewijs van een invalide kaart en was al niet in orde(daarvoor kan je hun al een boete geven wegens onrechtmatig gebruik van invalideplaats) zodus ging ik van voor bij de receptie en vroeg of er camera’s waren dit hebben jullie niet, vroeg dan om de politie te laten te komen ze antwoorden er is hier maar 1 politie auto voor gans de streek en voor zoiets komen ze toch niet af dit gebeurd hier regelmatig en je gaat dit toch niet winnen ik nam dan de foto’s van mijn auto en ook een foto van zijn auto en vroeg een papier om aan de Belgische politie af te kunnen geven van de schade die opgelopen was aan de auto Dit heb ik dan gedaan ben bij de politie geweest bij mij thuis en ze gingen dit onderzoeken moest nog aan jullie nog een aangetekende schrijven opsturen van de advocate

ik ben tevreden als er controle wordt gehouden
- plaats van invalide worden niet ingenomen door andere wegggebruikers of jullie geven hun een boete dit kan wel wettelijk
-ook in het park trekken er veel mensen niet aan dat ze hun auto laten staan met hun rode kaart trekken ze van hun voorruit af en de volgende dag steekt er terug 1 op(meer controle hierop dit zie je gemakkelijk aan hun autoplak wanneer ze hier al staan en anders laat je ze maar wegtrekken wegens fout parkeren plus boete )het zal vlug gedaan zijn met de foutparkeerders wat als er een auto onrechtmatig daar een dodelijke ongeval gebeurt voor wie is dan de schadeclaim
hier moet iets aan gedaan worden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 21 september 2016 om 11:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door roelantnancy