Klacht: Blijvende interface problemen met HP chromebook

op 13 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn laptop is voor de vierde keer teruggestuurd naar de fabriek. Elke keer is het een hardware probleem met het toetsenbord/beeldscherm of andere interface problemen. De eerste twee keer is dit netjes opgelost en gemaakt. Toen was het beeldscherm kapot gegaan en deden aan aantal toetsen op het toetsenbord het niet meer. De derde keer laadde de laptop niet meer op. Toen ik de laptop weer aanbood voor reparatie constateerde degene achter de balie ook dat deze niet oplaadde. Toen de laptop ruim 3 weken later terug kwam van de fabriek werd er doodleuk aangegeven dat er niks mee aan de hand was en niets aan gerepareerd was.
Ik ben toch niet gek of toch wel? Maar goed de laptop deed het weer een maand of 2 tot de oortelefoon uitgang en de muis pad het niet meer deden.
Weer een interface probleem. Dus weer naar de Media Markt gereden. Daar constateerde de jongen achter de balie inderdaad dat de muis pad en de oortelefoon uitgang het niet deden. Dus weer opgestuurd voor de vierde keer inmiddels. De jongen gaf aan dat als er nu weer een hardware probleem wordt geconstateerd dat wij het geld terugkrijgen. Maar nu krijg ik na 15 dagen (terwijl de laptop binnen 5 werkdagen gemaakt zou zijn) een sms dat de laptop klaar is. Net gebeld en de jongen aan de telefoon gaf aan dat er wederom niks gerepareerd is en alles het gewoon doet. Ik krijg mijn geld niet terug omdat er bij de fabriek geen probleem is geconstateerd. Maar ik en de jongen achter de balie hebben toch zeker geconstateerd dat er meerdere dingen kapot waren.
Ik heb het idee dat HP de laptop wel maakt maar gewoon zegt dat er niets aan mankeert zodat zij het aankoopbedrag niet hoeven uit te betalen en ik met een slechte laptop blijf zitten. Want als zowel ik als de medewerkers van de Media Markt constateren dat er wat kapot is, tot 2x toe, en HP geeft aan dat er niets mis mee is klopt het gewoon niet.. Ik voel me opgelicht.

Het feit blijft dat er telkens wat mee aan de hand is want ik stuur mijn laptop niet voor mijn plezier vier keer op.
Het is een slechte laptop en elke keer is er weer wat anders kapot, Dan doet het ene het wel weer en het andere weer niet. Ik heb er geen vertrouwen in dat de laptop het ooit normaal gaat doen.

Buiten dat rijd ik elke keer naar de Media Markt en maak ik onnodig reiskosten, ontzettend vervelend.

Aankoopbedrag retour zodat ik een laptop kan kopen die niet om de haverklap kapot gaat. Ook al constateerde de fabriek de laatste 2x geen probleem, zij kunnen natuurlijk zeggen wat ze willen ik denk dat de laptop wel gemaakt is en zij dit verzwijgen om onder kosten uit te komen die aan mij uitbetaald dienen te worden na 3x een hardware defect. Het mag duidelijk zijn dat er veel mankeert aan de laptop. Een tegemoetkoming in de gemaakte reiskosten die ik voor niks heb gereden zou ik ook op prijs stellen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niewold89