Klacht: Bleutiq GmbH malafide praktijken door facebook

op 05 oktober 2017 over Facebook in de categorie Social Media

Op 3 oktober zat ik op Facebook wat te kijken en swipen. Ik kwam een artikel tegen over haartrends en wilde gewoon even kijken. Voor ik het wist kreeg ik een sms je dat ik voor 7,50 een wekelijks abonnement had. Annuleren ging niet (moest ik een hoop moeite voor doen). En uiteindelijk zag ik op mijn telefoonrekening dat er extra kosten waren toegevoegd van 7,50 voor een wekelijks abonnement.
Ik heb een klacht geschreven naar het bedrijf via klachtenkompas over het bedrijf: Bleutiq GmbH. Mijn klacht betreft dit bedrijf omdat dit zeer malafide praktijken zijn, maar het betreft eveneens Facebook.

Waarom bieden jullie dit een plek om dit soort foute praktijken uit te voeren. Jullie voorzien deze boeven van een podium. Lijkt me goed om in de gaten te houden en ze er af te gooien voor jullie straks ook een proces aan jullie broek hebben.

Ik ga met mijn klacht (over Bleutiq en over Facebook) naar het televisie programma Kassa.

Ik ben tevreden als Facebook dit soort berichten controleert op het feit of ze malafide zijn of niet. Ik vind dat Facebook dit bedrijf onmiddellijk moet verwijderen van Facebook, hoeveel mensen worden hierdoor benadeeld?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.M.J.H.