Klacht: Blad blazer Flora Best

op 05 oktober 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Mevrouw / Mijnheer

En ja hoor ..de herfst is in aantocht en wat hebben wij door voor nodig !
De blad blazer, alleen blaast en zuigt hij goed,, maar die verrekte zak die er bij hoort. Graag zou ik van u vernemen, waar wij deze kunnen bestellen !
Ik heb alles al na geplozen, niet te vinden.

Ik zet voor het gemak er een artikelnummer bij.
FLB 2500/A1/ IAN 49246/ 10-5-032744
Ik hoop dat er nog een zak voor te bestellen is.
Bedankt!

Graag hoor ik z.s.m van u

Een vriendelijke groet,

L.Elschot
IJszee 16
8303NC
Emmeloord

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik een nieuwe opvan zak voor de bladblazer ontvangen .. eventueel tegen betaling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 19 oktober 2016 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Massagestudio Curare