Klacht: BKR onjuist en klacht zogenaamd opgelost noemen

op 03 oktober 2017 over ING in de categorie Banken

Jullie adeling Achterstanden zijn mensen zonder gevoel om afspraken die gemaakt zijn na te leven, omdat ze na het telefonisch contact niet zijn verwerkt in het systeem.

Qoute uit eerste bericht:

Destijds maar de afspraak gemaakt maandelijks af te lossen zoals ik in eerste instantie op de kaart zou doen. Maar nu werd ik als BKR ROODSTAND genoteerd wat totaal onterecht is.

Meerdere contacten gehad met de afdeling per mail en telefonisch, maar ze kunnen zoals altijd nooit iets terugvinden. (Welkom bij firma list en bedrog)!

Enige oplossing bij deze waardeloze bank:

alles opgeheven omdat het een werkelijk waardeloze partij is als het gaat om afspraken na komen.

Afspraak!:

Als ik netjes betaal (wat dus is gedaan) zou mijn bkr positief gezet worden waardoor ik weer als zodanig kredietwaardig word beschouwd.(dus CC en roodstand terug zou krijgen)

BKR VERWIJDERING!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 04 oktober 2017 om 12:04 geantwoord

Beste Kevin,

Ik kan me voorstellen dat je zacht gezegd erg baalt van deze situatie. Ik heb voor je geïnformeerd bij de afdeling Achterstanden en deze geven aan dat er op de getroffen regelingen achterstanden zijn geweest. Dit gegeven wordt inderdaad gemeld bij het BKR. Afmelding heeft automatisch plaatsgevonden, echter blijft het 5 jaar staan bij het BKR.

Via deze weg kan ik helaas niets meer voor je betekenen. Voor verdere vragen moet ik je doorverwijzen naar de afdeling Achterstanden. Zij zijn te bereiken op 058 234 00 65.

Julita
ING Webcare

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:04 geantwoord

Jullie sturen mensen van het kastje naar de muur! De registratie is nog steeds verkeerd.

Bericht van ING

2 maanden geleden - Beste Velsen1988, Via deze weg kan ik je niet helpen met een BKR melding. Zoals Julita je heeft doorgegeven mag je hierover altijd contact opnemen met onze afdeling Achterstanden. Je kunt ze telefonisch bereiken op 058 234 00 65. Vriendelijke groet, Yvonne ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Velsen1988