Klacht: BKR herziening (geen oplossing op eerdere klacht)

op 02 oktober 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Beste ABNAMRO,

Wat ik zojuist heb meegemaakt is te bizar voor woorden het personeel is onprofessioneel en de bank denkt totaal niet met je mee. We zijn nu langer dan een maand aan het lijntje gehouden met 0.0 resultaat en waarschijnlijk is er ook niets gedaan met de klacht in ieder geval dat is het gevoel wat we hebben gehad.

Op 23 augustus hebben wij een klacht ingediend over BKR en gewenst naar een oplossing om deze ter herzien en te onderzoeken.
Wij hebben binnen 1 dag een medewerker van de klachtenafdeling gesproken die leek ons te helpen met de klacht. Op 24 augustus hebben wij deze email doorgestuurd naar de ABNAMRO met daarin de brief met onderbouwing. ABNAMRO gaf aan dat ze in ieder geval aan dat ze vóór 14 september een reactie zouden geven. Op 11/9 krijgen wij dezelfde e-mail met daarin uitstel van verlenging nu weer naar 2 oktober.

Vandaag 2 oktober hebben wij zelf gebeld om te kijken wat de status was en wij kregen de volgende reactie hierop door verschillende medewerkers aan de klantenservice.

Ik heb 3 keer moeten bellen doordat ze tot 2 keer toe de hoorn erop hebben gegooid. Ze gaven aan dat degene die telefoon aannam in paniek raakte waardoor ze ophing en vervolgens werd dit ontkracht door te zeggen dat dit lag aan een systeemfout. Uiteindelijk werd ik doorverbonden naar een medewerker die aangaf dat er een brief is verstuurd nogmaals naar het oud adres terwijl het nieuwe adres al half jaar van te voren nadrukkelijk is aangegeven en ook in de email is aangegeven. Dit is te zot voor woorden. Daarnaast gaven ze ook aan dat er een email is verstuurd naar de bankmail, terwijl mijn rekening al lange tijd is opgeheven en dit dus ook niet mogelijk is. Het lijkt er op dat de mensen totaal niet weten waar ze mee bezig zijn dit geeft niet al een beste beeld aan het imago van de bank. Uiteindelijk gaf ze aan dat het zo blijft en er niets gaat veranderen aan de telefoon. Dit is voor mij zout op de wonden drukken, het lijkt erop dat wij 1,5 maand aan de lijn zijn gehouden en er letterlijk niets is gedaan met het onderzoek.

Aangegeven dat ik de reactie graag per e-mail wil ontvangen ze gaven aan dat nu de reactie wordt opgemaakt???? Heel vreemd dit?

Hoe nu verder ??????

Herziening en verwijdering van BKR codering.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

2 weken geleden - Beste Sem010, Aangezien je eerder een klacht hebt geplaatst over dit onderwerp, ben ik even in de klacht gedoken vandaag. Het is natuurlijk belangrijk dat je weet waar je aan toe bent. Ik heb gesproken met de klachtbehandelaar. Als de verbinding telefonisch niet helemaal soepel is verlopen spijt me dat. Ik heb vandaag contact gehad met onze Servicedesk Lenen. Zij hebben je vandaag een e-mail verstuurd met daarin de uitkomst van de klacht. Wij nemen je klacht absoluut serieus en hebben een onderzoek gedaan naar je BKR registratie. De uitkomst hiervan en de conclusie mag ik via dit forum niet met je delen, vanwege het beleid op privacy en veiligheid. In de e-mail die je hebt ontvangen staat precies uitgelegd hoe wij tot deze afwikkeling zijn gekomen. Ook staat er in de e-mail wat je kunt doen als je het niet eens bent met de uitkomst van de klacht. Dan kun je in beroep gaan. Dit betekent dat je ons per brief of per e-mail vraagt om je klacht nogmaals te beoordelen. Noem in je klacht de volgende punten: - omschrijving van je klacht - je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres - je rekeningnummer Stuur ook kopieën van de informatie mee als dit je klacht duidelijker maakt. Je kunt het sturen naar: ABN AMRO Bank N.V. Afd. Klachtenmanagement (HQ1125) Postbus 283 1000 EA Amsterdam of per mail naar klachtenmanagement@nl.abnamro.com. Laat je even weten of je de e-mail hebt ontvangen? Met vriendelijke groet, Mw. L. Salama ABN AMRO Webcare

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 17 oktober 2017 om 12:07 geantwoord

Klant is het niet eens met de uitkomst van zijn klacht. Uitleg gegeven hoe hij in beroep kan gaan tegen de uitkomst van zijn klacht met de daarbij behorende informatie en het adres. Omdat wij via dit forum niets meer kunnen betekenen voor de klant sluiten we nu de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door sem010