Klacht: Bkr handhaving ondanks uitspraak KIFID

op 04 mei 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks een uitspraak van KIFID in mijn voordeel weigert ABN Amro om mijn persoon als klant recht aan te doen. Willens en wetens word er een BKR melding ten onrechte gehandhaafd m.b.t. mijn hypothecaire lening. De uitspraak van KIFID is reeds van 2014 maar die bkr melding moet nog steeds ongedaan gemaakt worden. KIFD heeft in de einduitspraak ABN Amro veroordeeld tot het terug betalen van meer dan € 500,- aan mij, op grond van de betalingsbewijzen van 2007 t/m 2013 waaruit blijkt dat er nooit sprake kon zijn van een achterstand omdat ik teveel betaalde.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat ABN Amro nu eindelijk de bkr melding ongedaan maakt
De uitspraak van Kifid is als bijlage toegevoegd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

4 maanden geleden - Beste LBr, Bedankt voor het gesprek van zojuist. Zoals afgesproken heb ik een officiële klacht geregistreerd. Binnen een aantal dagen ontvang je hiervan een bevestiging. Verdere uitleg over de doorlooptijd en contactgegevens van de behandelende afdeling staan in deze bevestiging. Ik hou de voortgang in de gaten. Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. Vriendelijke groeten, Rick ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht LBr

3 maanden geleden - Beste allemaal we zijn nu 5 weken verder en ik heb nog geen oplossing? Ik kreeg onderstaande mail: (Geachte heer ......., Omdat u nog een hoop aanvullende vragen heeft heb ik besloten uw klacht door te sturen naar de afdeling klachtenmanagement. Uw klacht is door hen in behandeling genomen onder dossiernummer 2-10378354621. U heeft van hen inmiddels een ontvangstbevestiging gehad via e-mail. Met vriendelijke groet,) Ik heb dus helemaal niets ontvangen van die afdeling en ook geen oplossing.

Bericht van ABN Amro

3 maanden geleden - Beste LBr, Vervelend dat je nog geen reactie hebt mogen ontvangen op deze klacht. Excuses voor het ongemak! Ik heb naar aanleiding van je bericht contact opgenomen met onze afdeling klachtenmanagement. Zij geven aan dat je deze week een inhoudelijke reactie op de klacht mag verwachten. Met vriendelijke groet, Rick ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 20 juni 2017 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste LBr,

Ik heb van onze afdeling klachtenmanagement begrepen dat er vorige week een inhoudelijke reactie is gegeven op jouw klacht.

Mocht je het onverhoopt niet eens zijn met de uitkomst van de klacht, dan kan je de klacht voorleggen aan het KiFiD. In de brief staat meer informatie over hoe dit in zijn werk gaat.

Jouw andere klacht over de zorgplicht die ook via dit forum is geplaatst, blijft nog gewoon lopen.

Als je nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dit graag!

Met vriendelijke groet,

Lisette
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door LBr