Klacht: Liam

op 11 april 2012 over Bizztravel in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is namens mij een boeking gemaakt op bizztravel.nl waarvan ik geen weet heb.
De eerste keer dat ik iets vernomen heb over bizztravel is via een herinnering tot betaling, onmiddellijk ben ik nagegaan wat er gaande is. Bizztravel ging onderzoeken en meer informatie geven. Tot mijn verbazing krijg ik een week later een aanmaning voor betaling in de bus en geen antwoord op mijn vragen.
Om definitief te boeken op bizztravel heb je naam, adres, telefoon en e-mail nodig. Geen creditcard of dergelijke om uw identiteit na te gaan. Als je die gegevens hebt kan je voor iedereen een definitieve boeking maken en kan bizztravel je doen overgaan tot betaling.
Ik heb via mail en telefoon bizztravel hierover aangesproken maar kreeg te horen dat ik moest betalen. Het e-mail adres die gebruikt is voor de boeking, gebruik ik niet eens, allemaal zaken die verwijzen naar misbruik van gegevens maar daar wil bizztravel niet van weten.

Gewenste Oplossing:

Annulering van de betaling en dat bizztravel inziet dat hun boekingssysteem helemaal niet veilig is.

Alle klachten die gemeld zijn door Kool_M