Klacht: Klantonvriendelijk

op 10 februari 2018 over Bizztravel in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In oktober boeken wij een appartement voor 8 personen via bizztravel . We boeken dit appartement voor 6 personen . Nu beslist mijn dochter om mee te gaan . Dus wij melden dat netjes. Moeten dan 525 euro extra betalen voor 1 persoon extra in hetzelfde appartement. Als we in oktober ineens die extra persoon hadden geboekt hadden we 325 euro goedkoper gezeten . Waar zit de logica ?.? Ze beroepen op hun dagprijzen ? En dat ze niet terug kunnen naar de prijzen van in oktober en dat ze ze zelfs niet meer kunnen nazien ? En dat in de tijd van de automatisering ?

Gewenste Oplossing:

Dat ze de prijs hanteren die we in oktober zouden betaald hebben. Nu beslist mijn dochter om niet mee te gaan .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bizztravel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Birgit Huyben