Klacht: Bizarre wachttijd

op 21 september 2017 over Wertgarantie in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij wertgarantie heb ik mijn telefoon laten verzekeren, helaas is die telefoon kapotgegaan en heb ik hem dus naar hun reparatiecentrum gestuurd (dynasure)
Door een fout hebben zij mij het oude toestel teruggestuurd en werd mij beloofd dat er zo snel mogelijk iemand zou langskomen om die weer om te ruilen voor het vervangende toestel.
Toen ik vroeg hoe lang dat zou duren werd mij verteld dat het hooguit 2 dagen zou duren.

Inmiddels wacht ik al bijna 2 maanden!!!!

Ik heb al talloze keren gebeld en gemaild maar nog steeds heb ik geen resultaat.

Gewenste Oplossing:

Als mijn vervangende toestel geleverd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wertgarantie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Nmweiss