Klacht: Bizarre afrekeningen

op 15 juli 2017 over Techem in de categorie Energieleveranciers

Mijn vriendin heeft tot 2009 alleen gewoond in het appartement. In 4 jaar tijd heeft zij uiteenlopende rekeningen gehad van 1200 euro bijbetalen tot 300 bijtanken. Jaar daarna het record van 1300 euro bijbetalen. 2009 zijn wij samen gaan wonen. Mijn vriendin was ontdaan van de rekeningen dat de kranen letterlijk dicht zijn gedraaid. Maar wat denk je? Eindafrekening 800 euro? Radiatoren niet eens aangehad! Let op betreft een 2 kamer appartement! Ik nam hier geen genoegen meer mee en liet het uitzoeken. Bedrijf in de hand genomen die bij aankomst al moest lachen toen hij hoorde dat het om Techem ging. Knoppen van de radiatoren vervangen uit voorzorg en rekening naar de VVE.
Bijbetalen moest nog steeds ieder jaar en er WERD NIKS aan gedaan! Alles klopte volgens Techem.!!

Oktober 2015 gaan wij op een ander adres wonen. Ik draai met opzet de kranen nog 1 slag met de waterpomptang dicht om toch te proberen de rekening te drukken. Wij hebben 4 maanden later ons huis daar gelukkig verkocht. LET OP: 4 maanden niet in huis gezeten maar moest wel even 374 euro betalen voor die 4 maanden??? VVE ZEGT JA dit klopt niet MAAR wij kunnen er weinig aan doen. Techem blijft maar volhouden dat hun meters perfect zijn en als wij dit willen onderzoeken komen de kosten voor ons mits….. maar de meters zijn goed toch Techem..?

Staan genoeg stukken op Google over Techem tot en met programma kassa aan toe. TECHEM de grootste boevenbedrijf van NL! Bedragen incasseren en er niks tegen kunnen doen.! Oplichters puur sang!
Ik zelf heb mijn eigen woning al 12 jaar en heb nog nooit bij hoeven te betalen.!!! Eneco! Helaas is dit individueel en heb je met Techem te maken als je blokverwarming of dergelijke hebt.. TECHEM jullie hebben deze strijd gewonnen veel geld aan ons verdiend ik ook dat jullie bedrijfsuitje hiervan een knaller wordt het eten jullie lekker smaakt! Je mag trots zijn als medewerker van TECHEM. NOT!!!

Gaat niet meer gebeuren uit ervaring.
De bedragen zijn betaald met groot verdriet.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Techem over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Techem in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Techem een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Techem

Heeft op 18 juli 2017 om 14:17 geantwoord

Heeft op 18 juli 2017 om 14:46 geantwoord

Ik ben niet dhr, De niet.
En dit was de reactie zoals verwacht.
Gelukkig hoef ik geen zaken meer te doen met Techem. Er zal zeker op internet nog een stuk komen te staan waarom je niet in zee moet gaan met Techem met dit als voorbeeld en nog vele andere voorbeelden. Vriendelijke groet J. Lukas

Alle klachten die gemeld zijn door Jim015