Klacht: Bizar slechte service Hans Anders

Marsjo1964 op 16 april 2019 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bizar slecht geholpen door Hans Anders Maarssenbroek, 4 maanden later besloten om naar een echte opticien te gaan.
Klantenservice van Hans Anders verwijst slechts terug naar het filiaal, als klant ben je dan de dupe van welles-nietes. Hier moet je niet zijn voor je nieuwe bril.

Gewenste Oplossing:

Een oplossing ( en dan niet net doen alsof de klant die wil instemmen met de zogenaamd aangeboden oplossing)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 16 april 2019 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw onvrede.

U geeft aan een oplossing te wensen. Uw klacht is al eerder in behandeling genomen en toen door zowel de vestigingsmanager en regiomanager beoordeeld. Zij zijn tot de conclusie gekomen dat zij niet de door u gewenste oplossing kunnen aanbieden.

Wij kunnen uw klacht dan ook niet verder in behandeling nemen.

Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,
Linda
Hans Anders Webcare

Marsjo1964

Heeft op 16 april 2019 om 16:01 geantwoord

Er werd nooit een oplossing geboden door Fa. Anders. Zal de klacht nog vele malen blijven inzenden.

Alle klachten die gemeld zijn door