Klacht: bioscoopkaart

op 18 september 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,
Ik heb vanmiddag 2 codes verzilverd, maar nog altijd geen bioscoopkaartje in mijn mail ontvangen. Hoe kan dit?
Mijn gegevens waarmee ik de aanvraag heb gedaan;

De Heer N.P. Pothoven
Dingeldeinstraat 3
7582ZM Losser

anke.pothoven@gmail.com

Vriendelijke groet,

Anke Pothoven
PS het is een cadeautje voor mijn man N.P Pothoven en hij is 19 sept jarig dus hoop dat ik ze snel heb.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 4 bioscoopkaarten morgen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Pothoven