Klacht: Bioscoopaktie faalt, service ook

op 14 september 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

3 dagen geleden bij Kruidvat een voucher voor de bioscoopaktie gekocht. Thuis geactiveerd, waarna je binnen een uur een ticket zou ontvangen. Tot op heden niets9 ontvangen. Melding op de Facebookpagina van Kruidvat gemaakt waar ze je een telefoonnummer geven die je alleen op werkdagen tussen 14.00 en 16.00 uur kunt bellen. Nog vele andere mensen meldden dat ze niets hadden ontvangen en die kregen allemaal hetzelfde advies.. Wel 60 x gebeld en natuurlijk krijg je alleen maar een ingesprektoon. De hele tijd… contact is dus niet mogelijk en Kruidvat blijft zich op Facebook verschuilen achter deze “derde partij”. Zeer slecht.

Aangezien de actie tickets maar 1maand geldig zijn en er al op deze manier dagen verloren gaan (om niet te spreken van de tijd en geld die alle nutteloze telefoontjes naar het vage nummer kosten) wil ik graag excuses, en mijn kaartjes zsm ontvangen. Ik zou er nog eens twee extra kaartjes bijdoen, zonder einddatum, voor de zekerheid!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yoy65