Klacht: Slechte pasvorm, goedkope kwaliteit

op 07 september 2013 over bingomall.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Begin dit jaar een jasje besteld. Zag er ontzettend leuk uit op de website, echter toen ik het ontvangen had bleek de maat totaal uit verhouding. Breed, kort, wijd lijf en veel te korte mouwen. Ook de kwaliteit is zeer goedkoop, echt een jasje waar je hooguit 30 euro voor betaald, maar het was dus het dubbele. Ik heb hun een mail gestuurd om te zeggen dat er iets niet klopt en dat ik het terug wilde sturen. Nou, dat kon, maar wel met track en trace, dus dat is 30 euro naar China. Zelf verzenden ze niet met track en trace en het duurt dan ook 3 weken voor je het bestelde produkt hebt.
Pure oplichterij, ik heb nog geprobeerd om hun aan te klagen via juridisch loket, en hier is dus naar gekeken, maar ze hebben zich schijnbaar tegen alles ingedekt. Lees alsjeblieft de voorwaarden eerst en beter nog: Koop hier niks!

Zeker de helft terug, dus minimaal 30 euro. Ik heb er 59,95 voor betaald.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bingomall.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bingomall.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vitalkinese