Klacht: Weigering bestelling in behandeling te nemen

EvdBos op 19 juni 2025 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is niet de eerste keer dat ik een klacht indien over de werkwijze van Billink. Het komt regelmatig voor dat ze geen herinnering factuur sturen, maar direct extra kosten in rekening brengen. Zo ook weer voor een bestelling bij de online drogist. Het bedrag van de originele factuur betaald zonder de onterechte aanmaning kosten echter nu weigert Billink een nieuwe bestelling van de online drogist in behandeling te nemen. Wat jammer is voor de online drogist want nu dreigen door de incompetente werkwijze van Billink een hele goede klant te verliezen.

Gewenste Oplossing:

Dat Billink zich in de eerste plaats conformeert aan de afgesproken stappen: 1. Factuur 2. Herinnering. Op de tweede plaats dat mijn bestelling verwerkt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Billink

Heeft op 20 juni 2025 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Elaine,

Bedankt voor uw bericht en het delen van uw ervaring. We vinden het vervelend om te horen dat u opnieuw ontevreden bent over onze werkwijze – dat is uiteraard niet de bedoeling.

In ons standaardproces sturen wij altijd eerst een herinnering voordat er eventuele aanmaningskosten worden berekend. Het kan helaas voorkomen dat onze e-mails in de ongewenste (spam)map terechtkomen. Hoewel we er alles aan doen om dit te voorkomen, hebben wij hier als Billink slechts beperkte invloed op. We adviseren daarom ook om regelmatig de spamfolder te controleren, zeker wanneer u een betaling verwacht.

Wat betreft uw bestelling bij de Online Drogist: we begrijpen dat het vervelend is dat deze op dit moment niet verwerkt wordt. We zullen uw blokkade herzien en bekijken of we de bestelling alsnog kunnen goedkeuren, zodat u deze zonder problemen kunt afronden. Zo hopen we ook de Online Drogist niet te benadelen.

We nemen zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u op over de uitkomst hiervan.

Groet,
Team Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door EvdBos