Klachten over Billink

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Billink zijn gemeld. Lees meer >

88% van alle klachten opgelost. Nog 25 klachten nodig voor een plaats in de categorie Betalingsdiensten

88%
25 klachten gemeld
0 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
22 klachten opgelost
5.7 /10
7 stemmen
7

Compliment van Cely1975 op 27 mei 2020 over Billink

Hoe komen zij met me in contact?

10

Compliment van Gerty1968 op 20 maart 2020 over Billink

Ik hoop dat ik hier verder geen last meer van heb.

8

Compliment van Jdmcvv op 10 februari 2020 over Billink

Prima oplossing. Bedankt

9

Compliment van RoyEPG op 12 februari 2019 over Billink

Netjes. Dank.

9

Compliment van Meryemmm op 08 oktober 2018 over Billink

Zeer tevreden over!

9

Compliment van G. Bookman op 26 september 2018 over Billink

Ik ben zeer tevreden over de snelle af handeling en het resultaat van mijn klacht. Heel hartelijk bedankt hier voor.
Met viendelijke groet G. Brookman

10

Compliment van Anton Flokstra op 03 september 2018 over Billink

Ik ben netjes ontvangen en in overleg met een medewerker is de klacht opgelost
Met de vr gr van A.Flokstra

10

Compliment van Fhillen op 27 augustus 2018 over Billink

Top! Fijn en dank!

10

Compliment van Jacky Parinussa op 29 augustus 2018 over Billink

24-7-2018 bil.link/dcR2
27-7-2018 bil.link/4Ysx
20-8-2018 bil.link/fk2x
Laatste sms 24-8-2018 rek. 1RLC706844
Ik ga pas akkoord met de geboden oplossing, als ik echt uit het bestand ben gehaald.
Mvg Jacky

7

Compliment van Eldin112 op 07 augustus 2018 over Billink

Ik ben blij met de oplossing. Maar ik ben van mening dat het ook eerder opgelost had kunnen zijn toen ik zelf met billink had gebeld.

Ik ben nog steeds van mening dat de webwinkels informatie opkopen en zomaar wat opsturen.

Met vriendelijke groet
Eldin

7

Compliment van p.waterink@gmail.com op 02 augustus 2018 over Billink

Hartelijk bedankt ik vind dit een super oplossing. Ik wil jullie hartelijk bedanken.
Super!!!!!! kunnen we nu rustig op vakantie gaan.

10

Compliment van J.d.b. op 26 juli 2018 over Billink

Goedemorgen Maartje,
Daar ben ik erg blij. Wordt dit ook doorgegeven aan het incassobureau??
Met vriendelijke groet,
Joke den Butter

7

Compliment van LJ99 op 24 juli 2018 over Billink

Ben hier zeer tevreden mee. Dankjewel

10

Compliment van Peterschey op 24 juli 2018 over Billink

Bedankt voor de geboden oplossing. Prima gehandeld: U hebt de nota doorgestuurd naar jullie fraude afdeling, mij uit jullie systeem gehaald (had ook nog nooit iets besteld via jullie) en de nota niet meer aan mij gekoppeld.

9

Compliment van femkeloose op 07 juni 2018 over Billink

Blij dat dit bij Billink opgelost is, nu enkel hopen dat het dossier bij CIB ook stopgezet is.

Maar dus momenteel tevreden met de oplossing.

10

Compliment van Karin B. op 12 juni 2018 over Billink

Zeker, is netjes opgelost. Dank u wel voor uw bemoeienis.

8