Klachten over Billink

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Billink zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 43 klachten nodig voor een plaats in de categorie Betalingsdiensten

7 klachten gemeld
4 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Onterechte incasso

Klacht van Marco 7 op 05 juli 2024 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb voor de eerste keer wat besteld via internet en via billink betalen. Heb nog nooit eerder een pakketje gekregen maar artikel was niet juist heb een afstand bediening van nog geen 18 euro terug gestuurd naar 123 afstand... Lees meer

24 januwarie gebeld

Klacht van Jm Van Elteren op 03 mei 2024 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Hallo hart 24 januwaie gebeld over de besteling war niet gelevert was en harden julie het aan de duurwaarden uit handen gegeven maar dan hart het die ik op 24 januwarie aan de telefoon hart zij ze meneerwe gaan het... Lees meer

Aanmaningskosten

Klacht van vlinder722 op 25 september 2023 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb Billink vandaag per e-mail geinformeerd dat ik het uitstaande bedrag (verhoogd met aanmaningskosten van 15 euro) zou betalen. Vanmiddag was het uitstaande bedrag 18,95 (of soortgelijk bedrag, kan het mij niet herinneren) nu bij het openen van mijnbillink... Lees meer

nep sms versturen

Klacht van beekvc op 15 augustus 2023 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

ik ben NOOIT klant van Billink en nooit van gehoord. Het tekst die mij had per sms verstuurt, luidt: Beste klant, je hebt nog een openstaande factuur bij Billink. je kunt betalen in de Billink app of contacteer de klantenservice... Lees meer

Compliment van Gerty1968 op 20 maart 2020 over Billink

Ik hoop dat ik hier verder geen last meer van heb.

Compliment van Jdmcvv op 10 februari 2020 over Billink

Prima oplossing. Bedankt

Compliment van op 12 februari 2019 over Billink

Netjes. Dank.

Compliment van op 08 oktober 2018 over Billink

Zeer tevreden over!

Compliment van op 26 september 2018 over Billink

Ik ben zeer tevreden over de snelle af handeling en het resultaat van mijn klacht. Heel hartelijk bedankt hier voor.
Met viendelijke groet G. Brookman

Compliment van op 03 september 2018 over Billink

Hartelijk bedankt

Compliment van op 03 september 2018 over Billink

Ik ben netjes ontvangen en in overleg met een medewerker is de klacht opgelost
Met de vr gr van A.Flokstra

Compliment van op 27 augustus 2018 over Billink

Top! Fijn en dank!

Compliment van op 29 augustus 2018 over Billink

24-7-2018 bil.link/dcR2
27-7-2018 bil.link/4Ysx
20-8-2018 bil.link/fk2x
Laatste sms 24-8-2018 rek. 1RLC706844
Ik ga pas akkoord met de geboden oplossing, als ik echt uit het bestand ben gehaald.
Mvg Jacky

Compliment van op 07 augustus 2018 over Billink

Ik ben blij met de oplossing. Maar ik ben van mening dat het ook eerder opgelost had kunnen zijn toen ik zelf met billink had gebeld.

Ik ben nog steeds van mening dat de webwinkels informatie opkopen en zomaar wat opsturen.

Met vriendelijke groet
Eldin

Compliment van op 02 augustus 2018 over Billink

Hartelijk bedankt ik vind dit een super oplossing. Ik wil jullie hartelijk bedanken.
Super!!!!!! kunnen we nu rustig op vakantie gaan.

Compliment van op 26 juli 2018 over Billink

Goedemorgen Maartje,
Daar ben ik erg blij. Wordt dit ook doorgegeven aan het incassobureau??
Joke den Butter

Compliment van op 24 juli 2018 over Billink

Ben hier zeer tevreden mee. Dankjewel

Compliment van op 24 juli 2018 over Billink

Bedankt voor de geboden oplossing. Prima gehandeld: U hebt de nota doorgestuurd naar jullie fraude afdeling, mij uit jullie systeem gehaald (had ook nog nooit iets besteld via jullie) en de nota niet meer aan mij gekoppeld.

Compliment van op 10 juli 2018 over Billink

Super!!

Compliment van op 07 juni 2018 over Billink

Blij dat dit bij Billink opgelost is, nu enkel hopen dat het dossier bij CIB ook stopgezet is.

Maar dus momenteel tevreden met de oplossing.

Compliment van op 12 juni 2018 over Billink

Zeker, is netjes opgelost. Dank u wel voor uw bemoeienis.

Compliment van op 31 mei 2018 over Billink

als het maar opgestuurd word