Klachten over Billink

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Billink zijn gemeld. Lees meer >

93% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 5 van 11 Betalingsdiensten

93%
125 klachten gemeld
3 openstaande klachten
5 klachten in behandeling
117 klachten opgelost
4.7 /10
105 stemmen
105

Id fraude, onterechte aanmaning

Klacht van op 26 november 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik kreeg een laatste aanmaning van Billink namens MarioWii, er was iets besteld op mijn naam en vlgs hun afgeleverd op mijn adres. Ik heb helemaal niets besteld, niets geleverd gekregen, geen overeenkomst gesloten met MarioWii. Aangifte gedaan bij de... Lees meer

Ik heb zeer regelmatig bestelde orders via Billink betaald en in het verleden is dat altijd prima verlopen. Ik heb nu voor twee bestellingen waarvoor de betaling via Billink zou lopen veel problemen. Ik heb op 26 september jl. twee... Lees meer

valse factuur

Klacht van op 22 november 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Billink heeft ons een factuur gestuurd over voorfinanciering van scooteronderdelen bij een webshop. Een andere persoon heeft op onze naam deze voorfinanciering aangevraagd en de onderdelen laten bezorgen op een adres van een postagentschap. Tevens had hij een niet bestaand... Lees meer

Aanmaning ontvangen zonder besteld te hebben

Klacht van op 01 november 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Van CIB ontvang ik een mail waarin staat: Naar aanleiding van uw schrijven sturen wij u hierbij een opgave van de vordering(en) die wij namens onze cliënt, Billink B.V. inzake Mega Mystery Box te Almere, hebben op uw cliënt. Client heeft... Lees meer

Factuur Mega Mystery Box

Klacht van op 08 oktober 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nooit wat bestelt via mystery box en toch een factuur gekregen van bellink mystery box laatste aanmaning van CIB na gebeld te hebben moesten wij toch betalen anders zou er een deurwaarder komen het bedrag is overgemaakt om problemen te... Lees meer

Compliment van Meryemmm op 08 oktober 2018 over Billink

Zeer tevreden over!

9

Compliment van G. Bookman op 26 september 2018 over Billink

Ik ben zeer tevreden over de snelle af handeling en het resultaat van mijn klacht. Heel hartelijk bedankt hier voor.
Met viendelijke groet G. Brookman

10

Compliment van Anton Flokstra op 03 september 2018 over Billink

Ik ben netjes ontvangen en in overleg met een medewerker is de klacht opgelost
Met de vr gr van A.Flokstra

10

Compliment van Fhillen op 27 augustus 2018 over Billink

Top! Fijn en dank!

10

Compliment van Jacky Parinussa op 29 augustus 2018 over Billink

24-7-2018 bil.link/dcR2
27-7-2018 bil.link/4Ysx
20-8-2018 bil.link/fk2x
Laatste sms 24-8-2018 rek. 1RLC706844
Ik ga pas akkoord met de geboden oplossing, als ik echt uit het bestand ben gehaald.
Mvg Jacky

7

Compliment van Gratis Horloge op 27 augustus 2018 over Billink

Met de schrik vrij, gelukkig snel opgelost.

10

Compliment van Eldin112 op 07 augustus 2018 over Billink

Ik ben blij met de oplossing. Maar ik ben van mening dat het ook eerder opgelost had kunnen zijn toen ik zelf met billink had gebeld.

Ik ben nog steeds van mening dat de webwinkels informatie opkopen en zomaar wat opsturen.

Met vriendelijke groet
Eldin

7

Compliment van p.waterink@gmail.com op 02 augustus 2018 over Billink

Hartelijk bedankt ik vind dit een super oplossing. Ik wil jullie hartelijk bedanken.
Super!!!!!! kunnen we nu rustig op vakantie gaan.

10

Compliment van J.d.b. op 26 juli 2018 over Billink

Goedemorgen Maartje,
Daar ben ik erg blij. Wordt dit ook doorgegeven aan het incassobureau??
Met vriendelijke groet,
Joke den Butter

7

Compliment van LJ99 op 24 juli 2018 over Billink

Ben hier zeer tevreden mee. Dankjewel

10

Compliment van Peterschey op 24 juli 2018 over Billink

Bedankt voor de geboden oplossing. Prima gehandeld: U hebt de nota doorgestuurd naar jullie fraude afdeling, mij uit jullie systeem gehaald (had ook nog nooit iets besteld via jullie) en de nota niet meer aan mij gekoppeld.

9

Compliment van femkeloose op 07 juni 2018 over Billink

Blij dat dit bij Billink opgelost is, nu enkel hopen dat het dossier bij CIB ook stopgezet is.

Maar dus momenteel tevreden met de oplossing.

10

Compliment van Karin B. op 12 juni 2018 over Billink

Zeker, is netjes opgelost. Dank u wel voor uw bemoeienis.

8

Compliment van EppovL op 31 mei 2018 over Billink

Hartelijk dank voor de snelle reactie. Het was onterecht dat ik deze klacht bij billink heb gezet want de klacht hoorde eigenlijk bij GaudinHorloges, Sorry daarvoor. Verder heel goed en netjes afgehandeld.

9