Klachten over Billink

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Billink zijn gemeld. Lees meer >

96% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 5 van 11 Betalingsdiensten

96%
115 klachten gemeld
1 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
111 klachten opgelost
3.5 /10
57 stemmen
57

Tijdslijn

Onterechte aanmaning

Klacht van op 16 oktober 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik vermoed dat het om m'n bestelling van optische spulletjes gaat. van BX PRODUCTS Ik heb nooit 'n officiële rekening ontvangen. In de verpakking GEEN BESTELBON met identificatie v/d inhoud. In de verpakking GEEN GEBRUIKSAANWIJZING v/d inhoud. , Info van Billink WAARVAN ELKE... Lees meer

factuur zonder inlichtingen

Klacht van op 28 september 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

ik krijg een factuurbedrag van 45.90 € te betalen zonder te weten waarvoor. Bij niet betaling zal er 40 € aan kosten worden bij gerekend. Het gaat over de factuur 3WLS200003641 met factuurdatum 7/9/2017 van Weloveshops met telefoon 0900 2353 638... Lees meer

Facturen

Klacht van op 22 september 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Eind augustusPremium Garcinia extract besteld en ook geleverd gekregen eveneens betaald doch deze betaling is volgens Billink niet voldaan Mijn gegevens Jozef Pauwels Hendrik Muyshondstraat 42c 2880 Bornem Factuur nr s 2snpo72520-Chaaq en 2snpo 72608-8szns Deze facturen zijn uitgevoerd door middel van overschrijving Bank Argenta Op... Lees meer

niets ontvangen

Klacht van op 11 september 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

ze zegen dat ik van Sana Pura bv Priemium Garcinia extract heb ontvangen maar ik heb niets bestelt een ook niets ontvangen nu hebben ze een centraal invorderings bureau ingeschakeld en dat ik binnen 5 dagen moet betallen maar ik heb niets... Lees meer