Klacht: Niks geleverd, geld kwijt

Bregje van Rens op 01 juni 2024 over Bike2Bike in de categorie Internetshops - Fietsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 april een fiets besteld, was direct leverbaar. Nooit een fiets ontvangen, meerdere malen contact gehad. Zouden 2 weken geleden binnen 5 dagen ons geld terugkrijgen, ook daar tot op heden geen cent van gezien!

Gewenste Oplossing:

Geld terug voor de nooit geleverde, maar wel betaalde fiets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bike2Bike in behandeling genomen

Bike2Bike

Heeft op 25 oktober 2024 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bregje,

Het is slordig gegaan met uw bestelling en daarom willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden.

Uw aankoopbedrag hebt u op 12-06-2024 terugontvangen en dit hebt u aan ons bevestigd.

Graag deze klacht afsluiten.

Alvast bedankt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bike2Bike een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bregje van Rens