Klacht: Geen geld terug gekregen

Sabien 83 op 29 november 2024 over Bike2Bike in de categorie Internetshops - Fietsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Half November een fietsje besteld voor mijn dochter
Was na zelf contact opgenomen te hebben omdat ik niks hoorde niet meer leverbaar
Zou me geld binnen 7 dagen terug krijgen.Niet gebeurd
Toen was er iets mis gegaan moesten ze het handmatig terug storten nou paar dagen later nog geen geld.
Nu was er weer iets mis gegaan en zit ik nog steeds te wachten op me geld

Gewenste Oplossing:

Geld terug gestort krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bike2Bike over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bike2Bike in behandeling genomen

Bike2Bike

Heeft op 05 maart 2025 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sabina

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Uw aankoopbedrag is op 06-12-2024 op uw rekening bijgeschreven en dit hebt u aan ons bevestigd.

Graag uw klacht afsluiten zodat wij dit kunnen afhandelen.

Alvast bedankt.

Team Bike2bike

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bike2Bike een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sabien 83