Klacht: Geen geld terug

Rowena86 op 21 december 2024 over Bike2Bike in de categorie Internetshops - Fietsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fiets online besteld. Binnen 2 dagen zou deze geleverd worden, is niet gebeurd. Kreeg alternatief aangeboden maar in tussen tijd, helaas te laat, de reviews gelezen. En probeer dus ook mijn geld terug te krijgen. Meerdere beloftes via de app dat ik mijn geld terug gestort zou krijgen. Ik wacht nog steeds…

Gewenste Oplossing:

Geld terug gestort krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bike2Bike over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bike2Bike in behandeling genomen

Bike2Bike

Heeft op 05 maart 2025 om 16:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rowena

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Uw aankoopbedrag is op 23-12-2024 op uw rekening bijgeschreven en dit hebt u aan ons bevestigd.

Graag uw klacht afsluiten zodat wij dit kunnen afhandelen.

Alvast bedankt.

Team Bike2bike

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bike2Bike een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rowena86