Klacht: Fiets besteld, betaald niet geleverd

Driess038 op 05 november 2024 over Bike2Bike in de categorie Internetshops - Fietsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels meerdere keren whatsapp/mail contact gehad.

De fiets die wij hebben gekozen 2 stuks hadden ze toch niet op voorraad en kwamen na 7 dagen met een alternatief, nou deze wouden wij niet dus vragen het geld terug.

Zeggen ze 5 werkdagen is het geld terug op je rekening na 5 dagen nog steeds niet..

Daarna vragen ze je reknr naamhouder, om het vervolgens bij hun betaal provider na te vragen.

Dan duurt het weer een week en dan nog steeds geen geld terug inmiddels al 3 weken bezig om mijn geld terug te krijgen.

PAS OP de goede reviews lijken gekochte reviews !!!

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bike2Bike over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bike2Bike in behandeling genomen

Bike2Bike

Heeft op 05 maart 2025 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Idris,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Uw aankoopbedrag is op 11-11-2024 op uw rekening bijgeschreven en dit hebt u aan ons bevestigd.

Graag uw klacht afsluiten zodat wij dit kunnen afhandelen.

Alvast bedankt.

Team Bike2bike

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bike2Bike een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Driess038