Klacht: Besteld, door hen geannuleerd en geen geld retour

SC89 op 04 februari 2025 over Bike2Bike in de categorie Internetshops - Fietsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Besteld, ontvangstbevestiging ontvangen. Verder niets vernomen na 3 dagen dus svz opgevraagd, fiets was ineens niet leverbaar. Bedrijf/meneer heeft de bestelling geannuleerd. Geld zou terug gestort worden met enkele dagen. Niet gebeurd uiteraard. Meneer een ultimatum besteld, geblokt op de zakelijke WhatsApp van meneer ( berichten komen niet meer aan) en tot op heden geen geld retour.

Gewenste Oplossing:

Geld van 271,- retour

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Bike2Bike
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bike2Bike

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bike2Bike over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bike2Bike nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht SC89

2 weken geleden - Uiteindelijk terugbetaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Bike2Bike in behandeling genomen

Bike2Bike

Heeft op 05 maart 2025 om 16:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Saffira,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Uw aankoopbedrag hebt u op 26-02-2025 terugontvangen en dit hebt u aan ons bevestigd.

Graag uw klacht afsluiten zodat wij dit kunnen afhandelen.
Alvast bedankt.
Team Bike2bike

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bike2Bike een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SC89

Heeft op 05 maart 2025 om 16:49 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

opgelost en had deze klacht al verwijderd

Alle klachten die gemeld zijn door SC89