Klacht: Bijna 1000 Euro Schade en Extreem slecht Behandeld door Extra@home

op 05 september 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na het verzenden van een pakket van PostNL werd deze overgenomen door Extra@home. Na 5 dagen Terwijl het normaal maar 1 dag zou duren. Werd het pakket eindelijk volgens Track & Trace afgeleverd. Tot mijn verbazing kon de bezorger 2 keer het adres niet vinden terwijl deze gewoon klopt(meerdere malen gecheckt). Dus nu al een week veder werd het pakket retour gestuurd. Maar daar is het pakket nu al meerdere dagen. Na meerdere keren bellen konden ze bij de klanten service niet helpen. Ik weet nu niet waar het pakket is en wanneer of waar die wordt bezorgd. Mijn klant waarna het pakket gestuurd was heeft ondertussen geen belang meer bij het pakket omdat hij het binnen 1 week nodig had. Wat mij 900 euro schade oplevert en ben de verzendkosten ook kwijt terwijl het adres klopt op het pakket.
Uiteindelijk ben ik nog nooit zo slecht behandeld.

Als ik het pakket weer terug heb en na eventuele schade vergoeding

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 20 september 2017 om 14:25 geantwoord

Beste meneer Been,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas is er op de vermelde adresgegevens geen bestelling bekend bij Extra@Home. Mogelijk betreft het een ander bezorgadres.

Voor verdere navraag en om te achterhalen waar uw pakket is gebleven, kunt u bellen met Extra@Home via 088-2363764.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Remco Been