Klacht: Bijbetaling om boeking corona virus

op 13 maart 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Goede middag,

Na een aantal telefoontjes de afgelopen dagen betreft het om boeken van ons huisje op kempervennen. Onze zorg is namelijk dat wij met een heel team een weekend weg gaan. Dit leek ons totaal niet verstandig doordat niemand eigenlijk uit Brabant de rest van nederland in mag. Tijdens deze telefoongesprekken is ons verteld dat wij mogen om boeken maar dan wel voor oktober. Als wij na oktbober wilde zou hier namelijk een meerprijs aan zitten van ongeveer 600 euro omdat we dan niet meer de actie hadden.

Nu is er ons niet verteld dat als wij willen om boeken binnen die periode er een meerprijs van ongeveer 250 euro aan verbonden zit voor hetzelfde huisje.
Dus de enige oplossing is nu een ander soort huisje met evengoed nog bijbetalen.
Dat had best vooraf eerder vermeld mogen worden vinden wij.

Wanneer wij zonder bijbetaling toch dat 26 september kunnen komen. zonder extra bijbetaling in het geboekte huisje of passend alternatief.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door saramarcus1