Klacht: Bij thuiskomst bedwantsen en luizen opgelopen in cp

op 17 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste centerparcs,via deze weg wil ik graag een klacht indienen.ik ben met mijn 1,5! Jaar oude kindje in huisje 717 Verbleven op de vossemeren,toen we in het huisje aankwamen lagen er overal haren in de wc,in het bad en de keukenvloer plakte nog vast aan mijn schoenen.overal op de muur zaten doodgeslagen muggen en vliegen,het stonk in de wc er ranzig allemaal.maar nu komt het: bij thuiskomst hadden we ineens een paar souvernirs van cp meegekregen: bedwantsen en hoofdluizen!!! Ik kom hier niet meer terug en dat voor ruim 600,-! Te triest voor woorden,onze vakantie is verziekt en voor mij als alleenstaande mama al niet makkelijk.

Financiële tegemoetkoming

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 18 juli 2016 om 11:11 geantwoord

Het Webcare Team van Center Parcs heeft naar aanleiding van de klacht contact opgenomen met het park. Er werd ter plaatse geen melding gedaan over deze klachten, ook niet toen de gast haar verblijf verlengd heeft met een weekend, waardoor het park niets voor de gast heeft kunnen doen. Zij waren haar graag van dienst geweest. Het Webcare Team heeft geen compensatie aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door Leonie1982