Klacht: bij instappen vliegtuig roepnaam op instap formulier !

op 05 oktober 2017 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Bij instappen vliegtuig werd mijn man uit de rij gehaald, hij mocht niet mee. Wij mijn 3 dochters en zijn vrouw wel. Blijkbaar heeft hij zijn roepnaam ingevuld en niet de naam op zijn paspoort. Grote consternatie. Desk medewerkster in paniek. Na wat bellen moesten wij 650€ betalen met een creditcard zodat hij toch mee kon. Nu blijkt er 695 te zijn afgeboekt. Geen idee hoe zij aan het bedrag zijn gekomen. Het was betalen of op Schiphol achterblijven. In de stress maar betaald met de creditcard van dochter. Wij proberen nu via de klantenservice verhaal te halen. Wie weet raad?

Hoe komen ze aan het bedrag? De voornaam niet gelijk aan paspoort. Nooit bij stil gestaan. Wil nu weten of er terecht voor is betaald en hoe ze aan het bedrag zijn gekomen. Bovendien is er 45€ meer afgeschreven bij de bank. Wil het onterecht betaalde bedrag terug hebben. Bovendien de schrik van ons leven, als je denkt dat je alles goed hebt gedaan. Een onaangename ervaring die je niet in de koude kleren gaat zitten. Zeker als je weinig vlieg ervaring hebt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leo Hartlief