Klacht: Bij de Eemhof Geen geld terug na door de rug zijn gegaan en dus niet kunnen komen zwemmen

op 23 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik en mijn vriendin zouden vandaag een dagje komen zwemmen. Nu ben ik vanmorgen met iets te vertillen in de tuin gigantische door mijn rug gegaan. Ik kan momenteel niks meer. Laat staan lopen, auto rijden en dan nog zwemmen.
Wij contact opgenomen met de Eemhof en het verhaal uitgelegd. Wij konden geen geld terug krijgen volgens de medewerker.
Wat ik al erg vreemd vind terwijl je voor openingstijd van het zwembad contact opneemt. (Zws vind ik het al vreemd dat je vooraf moet betalen tegenwoordig voor een zwemkaartje maar dat terzijde)
We konden alleen komen zwemmen wanneer ik weer beter ben. En dat kon geen weken gaan duren. Ik vind dit erg ongepast hoe de medewerker dit omschreef.
Wij wouden een dagje plezier hebben in het schitterende zwembad van de Eemhof. Maar ik blijf nu dus zitten met een rare smaak in mijn mond.

Als wij ons geld terug krijgen. En dus op een ander tijdstip wanneer het ons het beste uitkomt opnieuw een dagje zwemmen in kunnen plannen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juli 2017 om 10:56 geantwoord

Op 26 juli jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gast. De klacht van de gast werd doorgestuurd naar naar de afdeling Guest Relations van het desbetreffende park omdat deze klacht park gerelateerd is. Zij zullen deze in behandeling nemen en de gast voorzien van een goed onderbouwd antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door TbvanHam