Klacht: Bij betaling bagage

op 23 september 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Op 21 september had ik een terug vlucht van Barcalona naar Schiphol helaas moest ik 35 euro bijbetalen voor de bagage waarom was dit nodig

Bij eventuele terug gave

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Annie Dijkstra

2 maanden geleden - mijn reactie Ik heb voor 12 september een vlucht geboekt van schiphol naar barcelona een retour vlucht ook 15 euro betaalt voor de bagage ik ben n.l flyngblue lid kom ik 21 september om 18 uur op de luchthaven van barcelona, ik ga in inchecken en geef mijn bagage af tot mijn schrik moest ik 35 euro betalen ,bij de retourticket had ik al 15 euro betaalt ik heb gezegd dat ik flyingblue lid ben ,dan was ik akkoord gegaan met 15 euro voor de bagage maar dan had ik 2 dagen van tevoren de bagage moeten inchecken ,hoe moest ik dat weten? Daarom wil ik graag dat jullie 20 euro terug storten op mijn rekening nr ;N.L83 RABO 0145781801 A.Dijkstra Joure Ik vlieg al jaren met de K.L.M en ben altijd zeer tevreden Met vriendelijke groet A.Dijkstra

Alle klachten die gemeld zijn door Annie Dijkstra