Klacht: steeds weer incasso’s en nu incassoburo

op 01 november 2018 over BigGym in de categorie Sportclub/-school

Mijn man en ik hebben op 21-09-2017 ons ingeschreven voor een 3 jarig abonnement bij de biggym .Mijn geluk weer ik kreeg op 28 september 2017 een ongeluk met mijn brommer beurze knie, beurze heup, gebroken ribben, wat later bleek schouder uit de kom en slijmbeurs ontsteking in mijn schouder.Op 1 oktober kreeg mijn man een ongelukkige val met de mountainbike hij was vol op zijn knie geland. Ook hij kon niks meer.
Ik heb mij toen op 2 okt. 2017 naar de sportschool gesleept om op te zeggen want dit ging een hele lange weg worden.
Zo vriendelijk als ze waren met inschrijven zo het omgedraaide gebeurde toen ze laten je wachten enz. ondertussen verrekte ik van de pijn en dan komen ze aan dat ik maar contact moest zoeken met de klantenservice en dat ik online moest opzeggen en uitleggen wat er was gebeurd.
dus weer naar huis bedankt nog.
Thuis heb ik via herroepingsformulier opgezegd voor ons allebei en via het contactformulier uitgelegd wat er was gebeurd, via de mail ook nog en telefonisch contact gehad. wordt je nog als leugenaar weggezet want ze vroegen om ons medische dossier, dat mag je baas nog niet eens (heb ik gelezen) na dit hoorde ik een tijdje niks ik had de betaling aan biggym al stop gezet kreeg ik te horen dat ik nog rekeningen had open staan gemaild dat ik geen abonnement meer heb. en nu kwam er dus de brief van een incasso bureau of wij even 2x 510 euro willen overmaken. je hebt toch altijd een bedenkingstijd voor een abonnement begint onzen ging pas echt van start op 1-11-2017 binnen 11 dagen had ik hem al opgezegd. Mijn man en ik kunnen nog steeds niet sporten bij mij is na de slijmbeurs ontsteking ontdekt dat ik een scheurtje in mijn schouderpees heb, bij mijn man moest er spuit in zijn knie en nu hebben ze in zijn schouder verkalking van zijn pezen ontdekt wat daar mee gaat gebeuren weten we nog niet maar sporten gaat nog lang niet.

wij willen dat onze opzegging alsnog van kracht wordt en dat er geen kosten meer komen.
De pijn van deze ongelukken is meer dan genoeg.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BigGym over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door lenje