Klacht: Opzegging i.v.m verhuizing (30 km)

Kerrie68 op 11 augustus 2023 over BigGym in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Procedure is in gang gezet. 27-07 heb ik mijn e-mail verstuurd met de opzegging en 07-08 is dit pas opgepakt. Ik kan pas per 10-09 uitgeschreven worden door de opzeggingstermijn. Ok denk ik dan. Krijg ik vervolgens deze berekening;
Voor de maanden juni en juli nog € 17,50..,- bij betalen. Dit betekent dat je nog € 35,00 ,- moet betalen voor de contributie van de maand/periode 13-8-2023/10-9-2023 zodat wij jou per 10-9-2023…. kunnen uitschrijven.

Het verschil dat moet worden voldaan is in totaal: 2.x€17,50. €35…. en nog de contributie voor het opzegtermijn van € 35 wat een totaal van €70….,- maakt.
Deze berekening dient XXX ook te voldoen, dit houdt in dat er in totaal € 140 voldaan dient te worden.

€70 begrijp ik nog. €35 p.p. Waar komt het bedrag van €70 vandaan? Over welke contributie hebben jullie het? Ik heb namelijk de algemene voorwaarden gelezen en hierin staat expliciet vermeldt dat het gaat over het bedrag wat nog openstaat als de abonnement wordt omgezet naar een flexibele abonnement. Gevraagd naar uitleg, geen gehoor. In welk artikel staat de berekening?

Gewenste Oplossing:

Inmiddels heb ik het bedrag van €140 overgemaakt, omdat ik van het abonnement af wil. Graag €70 terug storten, aangezien de contributie van €70 reeds is betaald. Anders ben ik genoodzaakt om het juridisch loket raad te plegen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BigGym over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BigGym in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kerrie68