Klacht: Kapot artikel

Riet daamen op 16 mei 2023 over Big Bazar in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben op 1 mei een luchtverzuiveraar gekocht en op 14 mei is hij kapot.
Terug naar de winkel om hem te ruilen hebben niet meer krijg ik een tegoed bon van 40 euro ik ben het hier niet mee eens hij is kapot dan hoor ik mijn geld terug te krijgen.nu moet ik met een tegoed naar een andere winkel om te kijken of ze hem daar nog hebben ik dien een klacht over de manager van filiaal leyweg ik vind het een rare regel en geen service ik snap dat een artikel binnen 8 dagen geruild moet worden maar niet als een artikel na 14 kapot gaat ik hoor graag van .
Naam riet daamen tel 0653926068 en anders email [email protected]

Gewenste Oplossing:

Ik wil een nieuwe luchtzuivering en anders mijn geld terug dan krijgen de tegoed van mij.
Ik hoor van u
Mevrouw. daamen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Big Bazar over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Riet daamen