Klacht: folder artikel

op 16 mei 2018 over Big Bazar in de categorie Huishoudelijke winkels

Vanochtend was ik in het filiaal Culemborg omdat ik in de folder van week 19 (geldig 7-5 tot 21-5) een opblaasbare ooievaar met it’s a boy, it’s a girl had gezien. Van beide ooievaars wilde ik er 1 hebben. In de winkel kon ik niks vinden en vroeg er 1 v.d medewerkers naar. Zij stond eerst mee te kijken in het schap en zei toen dat ze achter ging kijken. Als reactie kreeg ik te horen dat er veel dozen waren binnengekomen en zij niet aan de dozen kon zien of en in welke deze ooievaars zaten. Toen ik zei dat het om de folder van week 19 ging en het artikel eigenlijk vanaf 7-5 al in de winkel had mogen liggen, zij zei hetzelfde als hierboven. Ik heb toen gevraagd of ze toch de moeite wilde nemen te kijken. Na ongeveer 10 minuten kwam, vermoedelijk de bedrijf leidster, mij vertellen dat het artikel niet was binnen gekomen en zij ook niet wist OF dat het binnen zou komen, dat ik eventueel dagelijks zou kunnen kijken. Ik heb toen netjes alle spullen terug gelegd en ben de winkel uitgegaan omdat ik mbt haar reactie de geloofwaardigheid in twijfel hebt getrokken. Het artikel waar ik om kwam had ik a.s. zaterdag nodig ivm een leuke markt waarbij wij deze ooievaars goed als publiekstrekker had kunnen gebruiken. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groeten, Lia Stijsiger

Als ik het artikel voor zaterdag alsnog zou kunnen krijgen, liefst zonder tussenkomst van het filiaal.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Big Bazar over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Big Bazar in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Big Bazar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Big Bazar

Heeft op 16 mei 2018 om 17:46 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door liastijsiger